Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace centrum v Bratislave

Hodnotenia kurzov

Pečať finančnej stability

Komunikačné zručnosti

Komunikačné zručnosti

Osnovy školení na Komunikačné zručnosti zobrazíte kliknutím na názvy kurzov:

  • Asertívna komunikácia v praxiTréning asertívnej komunikácie je určený pre všetkých, ktorí pociťujú potrebu zlepšiť svoju odolnosť voči tlaku a dominancii iných, stáť si za svojimi názormi, či získať kontrolu v dôležitých situáciách. Ak chcete obmedziť riziká a neistotu, dať ľuďom vo vašom okolí správny obraz o svojej osobe a tiež vedome zlepšiť svoj zdravotný stav – znížením vnútorného konfliktu, stresu a frustrácie, máte možnosť sa to naučiť v bezpečnom prostredí, na tréningu, ktorého viac ako 70% tvorí nácvik modelových i reálnych situácií zo života účastníkov kurzu.
  • Príprava na pracovný pohovorKurz Príprava na pracovný pohovor je vhodnou prípravou pre uchádzačov o zamestnanie, študentov či absolventov, ako aj pre každého, kto plánuje zmenu zamestnania, chystá sa na pracovný pohovor a chce sa naň zodpovedne pripraviť.Účastníci kurzu sa naučia, ako efektívne komunikovať vo všetkých fázach pracovného pohovoru – pred pohovorom, počas neho a po ňom. Cieľom tohto kurzu je pripraviť účastníkov na rôzne typy pracovných pohovorov, naučiť ich, ako sa presadiť, odpovedať na otázky personalistu a akým chybám sa vyhnúť.
  • Asertívna komunikáciaKurz Asertívna komunikácia je súbor pravidiel k prejednávaniu vecných otázok, pri vecnom vzťahu k nim i k partnerovi. Nenásilne, vľúdne, ale otvorene a rozhodne sa pri nej vyslovia vlastné stanoviská a neskrýva sa dosiahnuť svoj cieľ. Tvorí základ vecného manažérskeho vyjednávania, obchodného jednania, riešenia problémov. A práve preto je aj tento kurz zameraný na sebapresadenie, sebaistotu, pozitívny prístup k povinnostiam a úspešnému zvládnutiu úloh, ako aj bezkonfliktnému jednaniu s problémovými ľuďmi.
  • Efektívna komunikáciaŠkolenie Efektívna komunikácia je zameraný na rozvoj osobnostných charakteristík účastníkov a plánovanie rozvoja svojich zručností v komunikácii. Komunikácia je pri mnohých profesiách nesmierne dôležitá. Jej význam na pracovisku spočíva najmä v tom, že spoluvytvára vzťahy medzi jednotlivými pracovníkmi. Čo vlastne efektívna komunikácia znamená? V prvom rade znamená dokázať počúvať. Možno to na prvý pohľad znie paradoxne, ale len ten človek, ktorý je schopný pozorne počúvať, čo rozprávajú iní, bude neskôr vedieť správne reagovať. Je veľmi dôležité, aby ste dokázali rešpektovať názory iných aj napriek tomu, že sa nezhodujú s Vašimi.
  • Vyjednávacie zručnosti I. Školenie Vyjednávacie zručnosti I. je určené všetkým, ktorí majú obavy, či pri vyjednávaní obstoja, obávajú sa manipulácie alebo rýchlo prepadajú stresu, tréme, nátlaku. Spoznanie protistrany im môže pomôcť získať istotu a najsť spôsob ako obstáť pred nátlakom a manipuláciou. Každý rozhovor so zámerom niečo získať ale aj rozhovor ku ktorému sme vyzvaní z neznámych dôvodov, predstavuje viac či menej typické vyjednávanie. Vyjednávame v profesii, v rodine v záujmových skupinách… Program je vhodnou súčasťou vzdelávania Vyjednávacie zručnosti II., preto je vhodné aj pre manažérov, riadiacich pracovníkov, marketingových pracovníkov a obchodníkov, korporátnych vyjednávačov, pracovníkov štátnej a verejnej správy, pracovníkov prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou. Pre hovorcov, zástupcov odborov alebo neziskových organizácií.Tento seminár nie je určený pre policajných a krízových vyjednávačov!
  • Vyjednávacie zručnosti II.Školenie Vyjednávacie zručnosti II. je určené manažérom, riadiacim pracovníkom, marketingovým pracovníkom a obchodníkom, korporátnym vyjednávačom, pracovníkom štátnej a verejnej správy, pracovníkom prvého kontaktu s klientmi – verejnosťou. Ďalej pre hovorcov, zástupcov odborov alebo neziskových organizácií, ale aj pre všetkých, ktorých problematika zaujíma.
  • Akadémia komunikácieModulové školenie Akadémia komunikácie je zamerané na rozvoj kľúčových komunikačných a interpersonálnych schopností. Poskytne Vám nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku a zvýšenie efektivity tímovej spolupráce. Rozvinuté komunikačné a medziľudské zručnosti vytvárajú rozdiel medzi priemerným zamestnancom excelentným členom tímu. Na akadémii komunikácie absolvujete počas 3 dní 3 moduly komunikačných tréningov. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.
  • Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.Školenie Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I. v prostredí komunikačných médií je určený pre manažérov, obchodníkov, operátorov, marketingových pracovníkov, asistentov , skrátka pre všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón a e-mail.
  • Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II. je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu a e-mailu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy Vašej telefonickej a e-mailovej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej a obchodnej komunikácií.
  • Call Centrum - Komunikačné zručnostiŠkolenie "Call Centrum - Komunikačné zručnosti" je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-lingvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.
  • Riešenie konfliktných situáciíKonflikt je taká zrážka, pri ktorej vidíme konfrontáciu požiadaviek, úmyslov, túžob, snáh, záujmov, potrieb, názorov a hodnôt. K zápasu, zrážke dochádza vtedy, keď správanie jedného zo zúčastnených bráni druhej osobe uplatnenie si svojich požiadaviek, alebo ich hodnotová orientácia je značne odlišná. Tento seminár je zameraný na získanie poznatkov a zručností potrebných na uspešné riešenie konfliktov a stresových situácií v praxi.
  • Business komunikácia v praxi

Najbližšie kurzy - garantované termíny:

Efektívna komunikácia

LAST MINUTE - ZĽAVA 10 %

Začiatok školenia: 22.09.2017 - piatokZľavnená cena: 135 EUR
Riešenie konfliktných situácií

LAST MINUTE - ZĽAVA 10 %

Začiatok školenia: 25.09.2017 - pondelokZľavnená cena: 179.1 EUR
Efektívna komunikácia

LAST MINUTE - ZĽAVA 10 %

Začiatok školenia: 04.10.2017 - stredaZľavnená cena: 135 EUR
Asertívna komunikácia

LAST MINUTE - ZĽAVA 10 %

Začiatok školenia: 05.10.2017 - štvrtokZľavnená cena: 135 EUR
Asertívna komunikácia v praxi
Začiatok školenia: 05.10.2017 - štvrtok
Vyjednávacie zručnosti I.

LAST MINUTE - ZĽAVA 10 %

Začiatok školenia: 18.10.2017 - stredaZľavnená cena: 179.1 EUR
Príprava na pracovný pohovor
Začiatok školenia: 18.10.2017 - streda
Efektívna komunikácia
Začiatok školenia: 10.11.2017 - piatok
Asertívna komunikácia v praxi
Začiatok školenia: 30.11.2017 - štvrtok
Vyjednávacie zručnosti I.
Začiatok školenia: 13.12.2017 - streda

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Infolinka na počítačové kurzy a manažérske školenia

Infolinka:

02/ 55 410 308

0948 88 40 88

0903 28 68 48

 

Zasielanie noviniek

 

Nákupný košík

 

Prihlásenie

TOPlist
Pečať finančnej stability
Website Chat na Počítačové kurzy