Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001 ISO 20000 ISO 27001

Kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Kurz je určený osobám, ktoré chcú tvoriť obsah na sociálnych sieťach, prípadne sa potrebujú naučiť komunikovať s cieľovou skupinou a potenciálnym zákazníkom.

Minimálne vstupné vedomosti: Základné zručnosti práce so sociálnymi sieťami na úrovni používateľa, práca s počítačom a internetom.

Termíny kurzov Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií
Denné kurzyDenné kurzy (2 dni): 09:00 - 15:00
04.09.2024
- 05.09.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

16.10.2024
- 17.10.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

27.11.2024
- 28.11.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (2 dni): 09:00 - 15:00
03.08.2024
- 04.08.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

28.09.2024
- 29.09.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

23.11.2024
- 24.11.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 250.00 / 300.00 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Osnova školenia Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

    Čo sú to sociálne siete

  • Aké poznáme sociálne siete
  • Ukážka úspešných kanálov na sociálnych sieťach
  • Tvorba stratégie pre sociálne siete

  • Definícia cieľovej skupiny
  • Tvorba persón
  • Nastavenie cieľov komunikácie a kampane
  • Výber sociálnej siete
  • Tvorba obsahového plánu
  • Firemné stránky na sociálnych sieťach

  • Kto je moje publikum
  • Práca so štatistikami
  • Nastavenie Tone of Voice
  • Plánovanie príspevkov
  • Tvorba médií pomocou online nástrojov

  • Úvod do nástroja Canva
  • Vysvetlenie prostredia
  • Tvorba médií na sociálnych sieťach
  • Tvorba kampane na sociálnych sieťach

  • Úvod do správcu reklám
  • Vysvetlenie cieľov kampane
  • Príprava publika kampane
  • Vysvetlenie UTM a ich použitie
  • Práca s Facebook pixel
  • Tvorba ukážkovej kampane pod vedením lektora
  • Optimalizácia kampaní
  • Prezentácia výsledkov kampane a ich pochopenie
  • Diskusia a otázky

Výstupné vedomosti: Absolvent školenia zvláda vytvárať obsah na sociálnych sieťach, vytvoriť si obsahový plán na základe správania návštevníkov. Vie si definovať cieľovú skupinu a správne nastaviť komunikáciu. Absolvent taktiež zvláda tvorbu reklamných príspevkov na sociálnych sieťach a ich cielenie.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Online marketing

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií :

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Pečať finančnej stability