Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave
02/55 410 308
0

Kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Kurz je určený osobám, ktoré chcú tvoriť obsah na sociálnych sieťach, prípadne sa potrebujú naučiť komunikovať s cieľovou skupinou a potenciálnym zákazníkom.

Minimálne vstupné vedomosti: Základné zručnosti práce so sociálnymi sieťami na úrovni používateľa, práca s počítačom a internetom.

Termíny kurzov Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií
Denné kurzyDenné kurzy (2 dni)
05.05.2021
- 06.05.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

16.06.2021
- 17.06.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

28.07.2021
- 29.07.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

08.09.2021
- 09.09.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

20.10.2021
- 21.10.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

01.12.2021
- 02.12.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

* Zľava platí pre prezenčné kurzy.

Cena kurzu: 159.00 / 190.80 EUR s DPH
Získajte zľavu až 34%!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+.

Osnova školenia Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

    Čo sú to sociálne siete

  • Aké poznáme sociálne siete
  • Ukážka úspešných kanálov na sociálnych sieťach
  • Tvorba stratégie pre sociálne siete

  • Definícia cieľovej skupiny
  • Tvorba persón
  • Nastavenie cieľov komunikácie a kampane
  • Výber sociálnej siete
  • Tvorba obsahového plánu
  • Firemné stránky na sociálnych sieťach

  • Kto je moje publikum
  • Práca so štatistikami
  • Nastavenie Tone of Voice
  • Plánovanie príspevkov
  • Tvorba médií pomocou online nástrojov

  • Úvod do nástroja Canva
  • Vysvetlenie prostredia
  • Tvorba médií na sociálnych sieťach
  • Tvorba kampane na sociálnych sieťach

  • Úvod do správcu reklám
  • Vysvetlenie cieľov kampane
  • Príprava publika kampane
  • Vysvetlenie UTM a ich použitie
  • Práca s Facebook pixel
  • Tvorba ukážkovej kampane pod vedením lektora
  • Optimalizácia kampaní
  • Prezentácia výsledkov kampane a ich pochopenie
  • Diskusia a otázky

Výstupné vedomosti: Absolvent školenia zvláda vytvárať obsah na sociálnych sieťach, vytvoriť si obsahový plán na základe správania návštevníkov. Vie si definovať cieľovú skupinu a správne nastaviť komunikáciu. Absolvent taktiež zvláda tvorbu reklamných príspevkov na sociálnych sieťach a ich cielenie.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy grafiky, video

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií :

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

Školiace centrum Macrosoft je Certifikovaným Learning partnerom spoločnosti Microsoft

AUTODESk Learning Partner

Pečať finančnej stability