Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace centrum v Bratislave
02/55 410 308

Hodnotenia kurzov

Kurz Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Kurz Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Školenie Riadenie vzťahov so zákazníkmi je určene obchodným manažérom a reprezentantom, ktorí majú zvládnuté základné obchodné zručnosti a tiež obchodníkom, ktorí vedia, že udržať si zákazníka je ľahšie ako ho získať.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Riadenie vzťahov so zákazníkmi:
Denné kurzy (1 deň): 9:00 - 15:00
04.12.2017
- 04.12.2017

12.02.2018
- 12.02.2018

09.04.2018
- 09.04.2018

04.06.2018
- 04.06.2018

30.07.2018
- 30.07.2018

24.09.2018
- 24.09.2018

19.11.2018
- 19.11.2018

Víkendové kurzy (1 deň): 8:30 - 13:30
02.12.2017
- 02.12.2017

13.01.2018
- 13.01.2018

10.02.2018
- 10.02.2018

17.03.2018
- 17.03.2018

21.04.2018
- 21.04.2018

Cena kurzu: 199.00 / 238.80 EUR s DPH

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Riadenie vzťahov so zákazníkmi

    Prozákaznícka orientácia ako súčasť firemnej kultúry

  • čo sa za ňou skrýva, jej prínosy, čím je pre nás zákazník
  • úrovne a smery prozákazníckej orientácie vo firmách
  • Identifikácia zákazníka

  • typológia zákazníkov - kto a kde sú naši zákazníci
  • segmentácia externých zákazníkov, kľúčoví zákazníci
  • Ako si získať zákazníka

  • podpora predaja a reklama (čím prispieva firma a čím obchodník)
  • kvalita pracovníkov prvej línie a kontaktných pracovníkov
  • kvalita produktu a služieb - podnety na zlepšenie vo vlastnej praxi
  • SWOT analýza firmy a produktov
  • Ako si udržať zákazníka

  • okamžitá, krátkodobá, dlhodobá starostlivosť o zákazníka
  • reklamácie ako nástroj na udržanie si zákazníkov (oprávnené, neoprávnené)
  • zisťovanie spokojnosti zákazníkov a kvality pracovníkov prvej línie (ako to robia profesionálni obchodníci a úspešné firmy, mystery shopping)
  • Aktívne riadenie vzťahov so zákazníkmi

  • proaktívny prístup, sebamotivácia k pozitívnemu výsledku a systematickej práci

Výstupné vedomosti: Po absolvovaní školenia Riadenie vzťahov so zákazníkmi lepšie porozumiete Vašim zákazníkom (čo chcú a akí sú), rozlíšite zákazníkov podľa ich potrieb a správania, prispôsobíte svoj prístup odlišným typom zákazníkov, nájdete nové možnosti starostlivosti o Vašich zákazníkov a získate konkrétne príklady na riadenie vzťahov so zákazníkmi.

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Manažérske kurzy

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Riadenie vzťahov so zákazníkmi:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Riadenie vzťahov so zákazníkmi

Zasielanie noviniek

Garancia vedomostí
Možnosť zopakovania si
kurzu pre absolventov

Video z kurzu

Pečať finančnej stability

TOPlist
Pečať finančnej stability
Website Chat na Počítačové kurzy