Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave
02/55 410 308
0

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.

Rozvojový tréning Telefonická a e-mailová komunikácia v prostredí komunikačných médií je určený pre manažérov, obchodníkov, operátorov, marketingových pracovníkov, asistentov , skrátka pre všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón a e-mail.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.
Denné kurzyDenné kurzy (1 deň)
14.05.2021
- 14.05.2021
Bratislava GARANTOVANÝ TERMÍN
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

09.07.2021
- 09.07.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

03.09.2021
- 03.09.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

29.10.2021
- 29.10.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (1 deň)
15.05.2021
- 15.05.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

19.06.2021
- 19.06.2021
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

* Zľava platí pre prezenčné kurzy.

Cena kurzu: 165.00 / 198.00 EUR s DPH
Získajte zľavu až 34%!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+.

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.

    Ako komunikujeme cez médiá,naše možnosti, výhody a nevýhody

    Procesy komunikácie a najčastejšie nedostatky v komunikovaní cez telefón a e-mail

    Ako dosiahnuť želaný komunikačný efekt

  • štruktúra telefonického oslovenia
  • techniky účinného telefonovania (podávanie informácií, zisťovanie potrieb, zaujatie partnera)
  • záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu
  • tvorba a štruktúra účinnej správy
  • presvedčivá správa v štyroch krokoch
  • Riešenie kritických situácií počas telefonovania

  • agresívny alebo pasívny partner
  • použitie tónu a tempa reči
  • motivácia partnera a riadenie rozhovoru
  • Bezpečnosť telefonickej a e-mailovej komunikácie, riziká a ich eliminácia

    Etické a právne obmedzenia telefonickej a e-mailovej komunikácie

Výstupné vedomosti: Školenie Vám podá informácie o najúčinnejších spôsoboch telefonických oslovení, písaní presvedčivých a vecných správ a o niekoľkých zaujímavých princípoch, ktorými sa riadi komunikácia prostredníctvom médií ako sú telefón a e-mail. Predovšetkým si však natrénujete postupy a metódy prípravy, realizácie a vyhodnotenia úspešných telefonátov a e-mailov, ktoré Vám výrazne uľahčia dosahovanie Vašich osobných alebo pracovných cieľov.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia I.

Školiace centrum Macrosoft je Certifikovaným Learning partnerom spoločnosti Microsoft

AUTODESk Learning Partner

Pečať finančnej stability