Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace centrum v Bratislave
02/55 410 308

Hodnotenia kurzov

Kurz Komunikačné zručnosti pre asistentky

Kurz Komunikačné zručnosti pre asistentky

Viete „Who is Who“ vo vašej spoločnosti? A nemyslíme tým mieru seniority, alebo pracovné zaradenie. Ak sa to chcete dozvedieť, prídite na kurz pre asistentky , kde vám pomôžeme porozumieť najprv sebe, potom svojmu okoliu a na základe zisteného zvoliť správny prístup. Prostredníctvom jednoduchého typologického rozboru, lepšie porozumiete vlastným reakciám a poľahky sa zorientujete v potrebách svojho okolia. Povieme si o zákonitostiach medziľudskej komunikácie, ktorá je kľúčom k vytváraniu ústretovej a priateľskej pracovnej atmosféry. Pomôžeme vám nájsť správny prístup k nadriadeným, kolegom, návštevám či obchodným partnerom, čo povedie k želanému výsledku vašej práce. Znalosti biznis etikety vás bez problémov prevedú situáciami na vašom sekretariáte, bez toho aby ste museli váhať, ako sa v tej-ktorej situácii zachovať. Podčiarknú Vašu profesionalitu, čím okoliu poskytnete správnu vizitku o vás, i vašej spoločnosti.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Komunikačné zručnosti pre asistentky:
Nie sú otvorené žiadne termíny.
Cena kurzu: 150.00 / 180.00 EUR s DPH

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Komunikačné zručnosti pre asistentky

    Korektná, ústretová komunikácia ako základ vytvárania zdravých medziľudských vzťahov na pracovisku

  • Komunikačný proces
  • Budovanie dôvery a presvedčivosť
  • Komunikačné kanály ( dôraz na jednotu :verbálnej, vokálnej a neverbálnej komunikácie)
  • Komunikácia ( osobná, dištančná: e-mailová, telefonická)
  • Typológia osobnosti

  • Typológia
  • osobností podľa štyroch druhov energie, temperamentu
  • Test osobnosti
  • Prečo si s niekým rozumieme lepšie a s niekým nie. Praktické rady a návody ako pracovať s odlišnosťami
  • Ako rozpoznať, čo kto potrebuje a na základe zisteného
  • zvoliť vhodný typ komunikácie
  • Podobnosť/rozdielnosť komunikácie medzi jednotlivými typmi osobností
  • Aplikácia princípov
  • typológie v rôznych aspektoch práce asistentky
  • Profesionálne správanie, biznis etiketa

  • Zásady slušného správania, etiketa a etika na pracovisku

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy pre asistentky

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Komunikačné zručnosti pre asistentky:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Komunikačné zručnosti pre asistentky

TOPlist
Pečať finančnej stability
Website Chat na Počítačové kurzy