Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace centrum v Bratislave

Hodnotenia kurzov

Pečať finančnej stability

Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Školenie "Call Centrum - Komunikačné zručnosti" je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-lingvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Call Centrum - Komunikačné zručnosti:
Denné kurzy (1 deň): 9:00 - 15:00
14.07.2017
- 14.07.2017

08.09.2017
- 08.09.2017

03.11.2017
- 03.11.2017

Víkendové kurzy (1 deň): 8:30 - 13:30
10.06.2017
- 10.06.2017

15.07.2017
- 15.07.2017

19.08.2017
- 19.08.2017

23.09.2017
- 23.09.2017

Cena kurzu: 165.00 / 198.00 EUR s DPH

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Call Centrum - Komunikačné zručnosti

    Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)

  • Štruktúra predstavenia sa
  • Najčastejšie chyby pri telefonovaní
  • Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
  • Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať

  • Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Telefonická komunikácia: Strata informácií pri telefonovaní
  • Neverbálne prvky pri telefonovaní: (modulácia hlasu a úsmev)
  • Ako upútať pozornosť klienta, techniky kladenia otázok

  • Uzavreté a otvorené otázky, podpora klienta, rozprúdenie rozhovoru
  • Detekcia potrieb klienta, aktívne počúvanie
  • Techniky aktívneho počúvania (parafráza, otázky, vyjadrenie pochopenia)
  • Problémový telefonát

  • agresívny klient
  • pasívny klient
  • odmietajúci klient
  • reklamácia
  • Vybrané techniky asertívneho vedenia telefonátov

    "Obohratá gramoplatňa"

    "Otvorené dvere"

Výstupné vedomosti: Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy a rezervy Vašej telefonickej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej aj obchodnej komunikácií.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Infolinka na počítačové kurzy a manažérske školenia

Infolinka:

02/ 55 410 308

0948 88 41 88

0903 28 68 48

 

Zasielanie noviniek

 

Nákupný košík

 
Školiace centrum Macrosoft - pocitacove-taboryŠkoliace centrum Macrosoft - obchodne-skolenia
Školiace centrum Macrosoft - asertivna-komunikaciaŠkoliace centrum Macrosoft - kurzy-pre-asistentkyŠkoliace centrum Macrosoft - efektivna-komunikacia

Prihlásenie

TOPlist
Pečať finančnej stability
Website Chat na Počítačové kurzy