Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace centrum v Bratislave

Hodnotenia kurzov

Pečať finančnej stability

Kurz Akadémia pre asistentky

Kurz Akadémia pre asistentky

Modulový tréningový program Akadémia pre asistentky Vám prináša 3 tréningových dní, počas ktorých získate komplexné profesionálne zručnosti nevyhnutné pre zvládnutie procesov na sekretariáte, v kancelárii, či ako podpora výkonných členov spoločnosti. Porozumiete spôsobom komunikácie, biznis protokolu, pravidlám správneho telefonovania a tiež sa naučíte jednať. Tento program je ideálnym zdrojom skúseností a zručností okamžite použiteľných v praxi. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu.Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Akadémia pre asistentky:
Denné kurzy (3 dni): 9:00 - 15:00
24.11.2017
- 26.11.2017

02.02.2018
- 04.02.2018

30.03.2018
- 01.04.2018

25.05.2018
- 27.05.2018

Víkendové kurzy: 8:30 - 13:30
28.10.2017
- 27.10.2017

Cena kurzu: 399.00 / 478.80 EUR s DPH

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Akadémia pre asistentky

    Modul 1: Asertivita v komunikácii:

  • čo je to asertivita, agresivita a podriadivosť,
  • filozofia asertivity, asertívne práva a techniky,
  • riziká neasertívneho /pasívneho, agresívneho a manipulatívneho/ správania
  • vznik rozporov a konfliktov, správanie v limitných situáciách, druhy reakcií
  • porovnanie asertívneho a neasertívneho správania, ich výhody a nevýhody
  • druhy konfliktov a možnosti ich riešenia
  • schopnosť povedať „nie“, „požiadať o láskavosť“,
  • prijať pochvalu,
  • kritiku a pod.
  • zvládanie emocionálne vypätých situácií prostredníctvom asertívnych techník
  • modelovanie situácií
  • a precvičenie problémových situácií
  • krátke teoretické vstupy, modelovanie situácií, dotazníkové metódy, riadená diskusia, masívna spätná väzba
  • Modul 2: Efektivita v komunikácii:

    Komunikácia, prenos významu a komunikačné bariéry

  • princípy komunikačného procesu
  • druhy komunikácie a ich predpoklady
  • komunikačný model a komunikačný efekt
  • Nástroje efektívnej komunikácie:

  • najčastejšie príčiny nedorozumení a nástroje ich riešenia
  • identifikácia významu a prejavu komunikácie
  • prejavy účasti a záujmu o rozhovor
  • aktívne počúvanie (tréning)
  • neverbálna komunikácia (mimické prejavy, zrakový kontakt, podanie ruky, postoj)
  • Situačná komunikácia:

  • komunikácia v záťažových situáciách
  • asertivita pri riešení konfliktov a umenie povedať „Nie!“
  • komunikačné techniky pre poskytnutie spätnej väzby a konštruktívnu kritiku
  • plánovanie osobného rozvoja
  • Modul 3: Telefonická a E-mailová komunikácia:

    Profesionálne telefonovanie

  • Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)
  • Štruktúra predstavenia sa
  • Najčastejšie chyby pri telefonovaní
  • Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
  • Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania

  • Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
  • Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie

  • Parafrázy a zhrnutia
  • Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
  • Vyhodnotenie telefonátu
  • Profesionálna e-mailová komunikácia

  • Pravidlá pre písanie správ
  • Najčastejšie chyby pri písaní správ
  • Odporúčania pre štruktúru správ
  • Riešenie krízových správ

  • Podávanie informácií cez e-mail
  • Sťažnosti a reklamácie
  • Ako napísať účinný e-mail

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy pre asistentky

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia pre asistentky:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Akadémia pre asistentky

Infolinka na počítačové kurzy a manažérske školenia

Infolinka:

02/ 55 410 308

0948 88 40 88

0903 28 68 48

 

Zasielanie noviniek

 

Nákupný košík

 
Školiace centrum Macrosoft - pocitacove-taboryŠkoliace centrum Macrosoft - obchodne-skolenia
Školiace centrum Macrosoft - asertivna-komunikaciaŠkoliace centrum Macrosoft - kurzy-pre-asistentkyŠkoliace centrum Macrosoft - efektivna-komunikacia

Prihlásenie

TOPlist
Pečať finančnej stability
Website Chat na Počítačové kurzy