Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave
02/55 410 308
0

Kurz Akadémia obchodu a predaja

Kurz Akadémia obchodu a predaja

Absolvovaním 4-dňového programu Akadémia obchodu a predaja získate ucelený prehľad o formálnej, ale aj obsahovej stránke obchodných rozhovorov. Zistíte čo je dôležité v konkrétnej etape obchodného rozhovoru a porozumiete princípom rozhodovania zákazníka. Natrénujete si komunikačné nástroje vedenia obchodných rozhovorov a prezentácie a získate praktické zručnosti v zvládaní kritických situácií, ktoré počas obchodných rozhovorov môžu nastať. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Akadémia obchodu a predaja
Denné kurzyDenné kurzy (3 dni)
19.02.2021
- 21.02.2021
Bratislava
Absolvujem ONLINE

26.03.2021
- 28.03.2021
Bratislava
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (3 dni)
20.02.2021
- 22.02.2021
Bratislava
Absolvujem ONLINE

* Zľava platí pre prezenčné kurzy. Všetky ONLINE kurzy majú zľavu 15%.

Cena kurzu: 590.00 / 708.00 EUR s DPH
Získajte zľavu až 34%!
Cena online kurzu: 501.50 / 601.80 EUR s DPH
Zľava 15%

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+.

Osnova školenia Akadémia obchodu a predaja

    Modul 1: Praktické obchodnícke zručnosti:

  • štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
  • techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
  • ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
  • základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
  • ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
  • nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie nečistých trikov
  • zvládanie námietok, druhy námietok, využitie námietok pre podporu predaja
  • tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
  • cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
  • Modul 2: Vyjednávanie:

  • Vyjednávanie: čo to je a čo nie
  • charakteristika vyjednávania a obchodných rokovaní, prístupy
  • dôležité etapy vyjednávania
  • Príprava na stretnutie

  • získavanie informácií o klientovi
  • nastavenie podmienok vyjednávania (miesto, čas, zúčastnení)
  • identifikácia vyjednávacej pozície klienta a odhad vyjednávacích prístupov
  • definícia maxima, minima a optima výsledku vyjednávania
  • odladenie osobnostných blokov a získanie motivácie a sebavedomia pred stretnutím
  • Stretnutie: Prvý kontakt

  • čo je dôležité pri prvom stretnutí?
  • ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
  • zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
  • neverbálna komunikácia: využitie priestoru, pozície, usadenia
  • 1. čo hovorí stisk ruky
  • 2. posturika
  • 3. pohľad a mimika
  • 4. proxemika prostredia
  • kalibrácia partnera: pozičná odozva
  • identifikácia vyjednávacieho štýlu klienta
  • Stretnutie: Obchodný rozhovor

  • Techniky zahájenia obchodných rozhovorov
  • 1. „small talk“
  • 2. otázky a spôsob ich kladenia
  • Sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača
  • Verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
  • Techniky aktívneho počúvania
  • Rozhovor s klientom:
  • 1. vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
  • 2. práca s tichom
  • 3. ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
  • 4. techniky vyjednávania
  • 5. zvládanie námietok
  • 6. krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
  • Sebaobrana vo vyjednávaní

  • ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
  • upresnenie významov (zovšeobecnenie, redukcia alebo zjednodušenie významu)
  • asertivita a práca s agresívnym klientom
  • psychohygiena vyjednávača
  • Aktivity zamerané na tréning zručností

  • rolové hry, diskusie, dialógy
  • Modul 3: Prezentačné zručnosti:

  • formy a prvky prezentácie
  • ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii
  • cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií
  • štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver
  • ako výstižne formulovať svoje myšlienky
  • názorné pomôcky - zásady vizualizácie informácií
  • prezentácia seba - verbálny a neverbálny prejav
  • ako reagovať na otázky z publika
  • sebaistota pri prezentácii - ako presvedčivo prezentovať a obhájiť svoje riešenie
  • čo robiť a čo nerobiť pri prezentáciách
  • akčný plán: zvýšenie úrovne vlastného prezentovania

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Obchodné školenia

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia obchodu a predaja:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Akadémia obchodu a predaja

Prihlásenie

Pečať finančnej stability